Vážení rodiče,
na základě mimořádné situace a metodického pokynu MŠMT proběhne v letošním roce pouze formální část zápisu bez osobní přítomnosti dítěte ve škole.
Formální část zápisu proběhne od 12. do 16. dubna 2021.
V této době budeme přijímat žádosti o přijetí i případné žádosti o odklad.
Doručení podepsané žádosti včetně povinných příloh je možné:
- do datové schránky školy (ID datové schránky: ngcbuyf),
- e-mailem se zaručeným elektronickým podpisem na zskelc@zskelc.cz,
- poštou (podací razítko nejpozději 19. 4. 2021),
- vhozením do zabezpečené schránky umístěné ve vestibulu školy
- osobním podáním v týdnu od 12. do 16. dubna v době od 7.00 do 14.30 hodin (v úterý 13. 4. a ve čtvrtek 15. 4. do 16:30 hodin) – v případě osobního podání žádosti zákonným zástupcem je nezbytné dodržet hygienická a bezpečnostní opatření nařízené vládou ČR (respirátory, rozestupy)
K žádosti o přijetí k základnímu vzdělávání žadatel doloží:
- Žádost o přijetí k základnímu vzdělávání
- Zápisový list dítěte
- Prostou kopii rodného listu dítěte
K žádosti o odklad povinné školní docházky žadatel doloží:
- Žádost o odklad povinné školní docházky
- Doporučující posouzení příslušného školského poradenského zařízení (PPP nebo SPC)
- Doporučující posouzení odborného lékaře
- Prostou kopii rodného listu dítěte
Pokud v době zápisu nemá zákonný zástupce některé z doporučujících posouzení, podá žádost o odklad a v ní uvede, jestli čeká na vyhotovení doporučení nebo na termín vyšetření a do kdy bude do školy dodáno. V případě nutnosti bude řízení o odkladu přerušeno do doby dodání dokumentu.
Pokud nebude žádost obsahovat některou z povinných příloh, bude zákonný zástupce vyzván k jejímu doplnění do 5 dnů. Pokud tak neučiní, ředitelka školy řízení přeruší do doby dodání podkladů.
Zastupuje-li dítě jiná osoba než jeho zákonný zástupce, je zároveň podstatné, aby doložila své oprávnění dítě zastupovat.
Pokud si nemůžete dokumenty vytisknout, pište na e-mail zskelc@zskelc.cz a domluvte se na předání potřebných prázdných tiskopisů v ZŠ Kelč.
Registrační číslo bude všem zákonným zástupcům sděleno na uvedený kontakt (datová schránka, e-mailová adresa) nejpozději do 22. dubna 2021. Při osobním podání bude registrační číslo sděleno ihned.
Rozhodnutí o přijetí bude zveřejněno 7. května 2021 na webu školy a na vstupních dveřích školy. Rozhodnutí o udělení odkladu PŠD bude zasláno doporučeně poštou.
Po ukončení mimořádných opatření uspořádá škola setkání se zapsanými dětmi a jejich zákonnými zástupci, aby měli možnost seznámit se se školou. O termínu konání Vás budeme včas informovat.
Pro možnost zlepšení vybavenosti dítěte doporučujeme zákonným zástupcům do zahájení školní docházky pracovat s dítětem podle Desatera pro rodiče, které vydalo Ministerstvo školství.
V případě jakýchkoliv nejasností nás neváhejte kontaktovat na tel. čísle 571 641 231 nebo e-mailu zskelc@zskelc.cz
Děkujeme Vám za pochopení a za spolupráci.
Mgr. Zdeňka Hradilová, ředitelka školy